Gratis verzending vanaf €100,- binnen Nederland Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden* Veilig betalen

Verzendkosten & levering

Lees hieronder alles over de beschikbare verzendopties. Heb je nog steeds vragen na het lezen van deze informatie? Neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected] of bel naar 0548-785275.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland hanteren wij een vaste prijs van € 5,99 per bestelling. Bij bestellingen binnen Nederland vanaf € 100,- inclusief BTW rekenen wij geen verzendkosten. Voor verzending naar België bedragen de kosten €8,99 en naar Duitsland €12,50.

Wat is de levertijd?

Het Wolhuis streeft ernaar om bestelde goederen binnen 1 werkdag te verzenden. Bestellingen geplaatst vóór 15.00 uur en indien op voorraad, worden dezelfde dag nog verzonden. Houd er rekening mee dat feestdagen niet worden meegerekend in de levertijd. Indien we niet binnen deze termijn kunnen leveren, nemen we contact met je op.

Let op: niet alle producten hebben een voorraadstatus in onze webshop en kunnen daarom oneindig worden besteld. Wil je zeker weten of een product op voorraad is, bel of mail ons dan! We wachten met verzenden tot alle bestelde items bij ons binnen zijn.

Het Wolhuis verzendt met GLS en DHL. Op zaterdag geldt een afwijkende levertijd: bestellingen geplaatst op zaterdag worden maandag verzonden, mits het product op voorraad is. Let op: het is niet mogelijk om je bestelling naar een postbus te verzenden.

Wat betekend in nabestelling?

Je wilt een product bestellen maar er staat ‘beschikbaar via nabestelling’. Wat betekent dit?
Beschikbaar via nabestelling” betekent dat het product op dit moment niet op voorraad is, maar je kunt het nog steeds bestellen. We zorgen ervoor dat je bestelling binnen enkele dagen alsnog wordt geleverd. De gehele bestelling wordt in één keer verzonden.

Vaak is het product al wel besteld bij onze leveranciers en wordt het morgen of overmorgen bij ons geleverd. Zodra het product binnen is, maken wij je bestelling compleet en verzenden we deze. Je hoeft hier niets voor te doen. Als je wilt weten hoe lang dit gaat duren, neem dan contact met ons op en vermeld het product of bestelnummer in je e-mail.

Wat als een nabestelling erg lang gaat duren?
Als een nabestelling langer duurt dan enkele dagen, kan dit gebeuren omdat het product ook niet leverbaar is bij de producent of onze leverancier. We sturen je dan een e-mail of bellen je op om te melden dat het product tijdelijk niet leverbaar is en geven je een indicatie van de verwachte levertijd. We kunnen ook een alternatief aanbieden. Je bent vrij om te beslissen of je wilt wachten, de bestelling wilt annuleren of een ander product wilt kiezen.

Wil je de bijbestelde producten eerder ontvangen?

Als je de bijbestelde producten eerder wilt ontvangen, maak dan een aparte bestelling aan voor de “in nabestelling” producten. Als de verwachte leverdatum van de pre-order door onvoorziene omstandigheden wordt uitgesteld, wordt de gehele bestelling op de nieuwe leverdatum verstuurd.

Foutieve levering?

Indien je een verkeerde of foutieve levering hebt ontvangen, verzoeken wij je vriendelijk om direct contact met ons op te nemen. We zullen de foutieve levering zo snel mogelijk corrigeren en ervoor zorgen dat je de juiste producten ontvangt. Onze excuses voor eventuele overlast die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om eventuele fouten snel en efficiënt op te lossen, zodat je tevreden bent met je bestelling

Kan ik de bezorging vooraf of tussentijds wijzigen?

Voor de eerste bezorgpoging

In de track en trace code van GLS vind je de FlexDeliveryService. Als je op deze link klikt, kun je nog vóór de eerste bezorgpoging wijzigingen doorgeven. Als je pakket al onderweg is, is een wijziging pas mogelijk na een eerste bezorgpoging. Op deze manier kun je tijdig, eventueel online, kiezen uit verschillende bezorgopties om je zending te ontvangen. Je kunt bijvoorbeeld een nieuwe bezorgdatum kiezen met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of ervoor kiezen om je pakket naar een GLS Parcel Shop te laten doorsturen.

Ná de eerste bezorgpoging

Als je bij de eerste bezorgpoging niet thuis was en een burenlevering niet mogelijk was, kun je gebruikmaken van het Niet Thuis Bericht dat is achtergelaten door de bezorger of per e-mail is verzonden. Met dit bericht kun je kiezen uit verschillende bezorgopties om je pakket alsnog te ontvangen.

Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?

Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger proberen het pakket bij een van de buren af te leveren. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter of ontvang je een e-mail. De bezorger neemt het pakket dan mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kun je via de GLS website of hun Customer Service kiezen uit verschillende bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Als de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aantreft, kun je het pakket alleen nog afhalen bij een GLS Parcel Shop.

Pakketten met een onjuist adres of pakketten die langer dan een week bij een GLS Parcel Shop liggen, worden naar ons teruggestuurd, samen met een rekening voor de retourzending.

De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €5,99, plus de retourkosten van het pakket. Als je de bestelling wilt annuleren, is dat ook mogelijk. In dat geval worden de kosten in mindering gebracht op het bedrag dat je terugontvangt.

Bestelling afhalen in de winkel van Het Wolhuis

Bij het plaatsen van een online bestelling kun je kiezen voor afhalen in de winkel als verzendmethode, waarbij je geen verzendkosten betaalt. Zodra de bestelling is voltooid, sturen wij een bevestigingsmail wanneer de bestelling klaarstaat. In de meeste gevallen kun je de bestelling dezelfde werkdag al ophalen! De openingstijden en adresgegevens van onze winkel vind je onderaan de webshop.

Selecteer een Afleverpunt

Winkelmand0
De winkelmand is leeg
Doorgaan met winkelen