Gratis verzending vanaf €100,- binnen Nederland Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden* Veilig betalen

Klantenservice

Heb je hulp nodig of heb je vragen? Wij helpen je altijd graag verder! Op deze pagina staan de meest voorkomende vragen, die je wellicht verder kunnen helpen. Mocht hier je nog geen antwoord hebben op je vraag, dan staan wij voor je klaar aan de telefoon of per mail.

Direct zelf regelen:

Veel gestelde vragen:

Bestellen:

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Het Wolhuis streeft ernaar om de bestelde goederen dezelfde werkdag te verzenden. Besteld voor 15.00 uur en mits op voorraad dan wordt het dezelfde dag verzonden. Feestdagen worden niet meegerekend in de levertijd. Mochten wij de bestelling niet binnen deze termijn kunnen uitleveren, dan nemen wij contact met u op. Wij communiceren vooral via e-mail. Het Wolhuis levert met GLS en DHL. Er wordt ook op zaterdag geleverd. Mocht u op moment van bezorging niet thuis zijn, dan krijgt u de bestelling de volgende werkdag onder dezelfde condities opnieuw aangeboden, dit is alleen met een zending van de DHL. De GLS biedt het pakket niet opnieuw aan en u ontvangt een niet thuis bericht. uw brievenbus en u dient met de daarop beschikbare code een nieuwe afleverpoging te kiezen. Het pakket blijft daar 1 week liggen om door u afgehaald te worden, als het pakket na deze tijd niet is afgehaald wordt wordt het pakket retour gestuurd, samen met een rekening van het retour zenden. (€ 11,95 per pakket).

Voorraadstatus
Bij Het Wolhuis zit niet op alle producten een voorraadaantal en kun je oneindig bestellen. Wil je toch zeker weten of iets op voorraad is, bel ons of stuur een mail. Let op: bij sommige artikelen staat er vermeld bij de beschrijving dat het bestelartikelen zijn en deze moeten besteld worden bij de leverancier en de levertijd is langer dan je van ons gewent bent. Eventueel meebestelde artikelen worden tegelijk geleverd.

Ik heb betaald, maar ik heb nog geen bevestiging van de betaling?
Als de betaling overeenkomt met de de bestelling en het mailadres juist is ingevuld, dan ontvang je heel snel een ontvangstbevestiging in de mailbox. Let op: het kan soms in de spambox komen. Heb je geen ontvangstbevestiging ontvngen, neem dan contact op met ons zodat wij kunnen kijken wat er mis is gegaan.

Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald, maar ik wil nog wat toevoegen. Kan dat?
Ja, je kunt artikelen toevoegen tot het moment dat je van ons via e-mail een verzendbevestiging van je bestelling ontvangt. Als je wilt bijbestellen maak via de webshop een nieuwe bestelling aan met alleen de artikelen die je wilt toevoegen. Typ achter je achternaam een 2 tussen haakjes – bijvoorbeeld: Hoekstra (2) en kies bij verzendmethode: afhalen in de winkel. Zo worden er geen extra verzendkosten betaald en kunnen wij de bestellingen samenvoegen in een doos.

Bestellingen afhalen in de winkel
Bij het plaatsen van een online bestelling kun je bij de verzendmethode aangeven of je het pakketje wilt afhalen in de winkel. Als de bestelling is voltooid, sturen wij een bevestigingsmail wanneer de bestelling klaar staat. In de meeste gevallen kun je de bestelling de volgende werkdag al ophalen! Heb je de bevestigingsmail ontvangen? Dan kun je de bestelling ophalen wanneer het jou uit komt. Bij het afhalen van je bestelling dien je de factuurbevestiging en legitimatie mee te nemen. Wij vragen je te tekenen bij ontvangst van het pakket.

Retourneren:

Kan ik bestelde artikelen terugsturen?
Ja, bij Het Wolhuis heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze termijn mag je de bestelling bekijken en eventueel retourneren. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit. Controleer direct na ontvangst van de bestelling of deze compleet en onbeschadigd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. De artikelen worden dan indien nodig door ons vervangen of vergoed. Te veel bestelde, volledige bollen in originele staat, kunnen binnen een termijn van 2 maanden terug worden gestuurd. Rokers raden wij aan garens in een ruimte te bewaren, waar niet wordt gerookt. Bollen met rookgeur kunnen niet opnieuw worden verkocht.

Wat moet ik doen als ik bestelde artikelen wil terugsturen?
Je kunt je retouropdracht doorgeven via [email protected]. Geef hierin door: factuurnummer, naam, de artikelen die je retour wilt sturen.

Wie betaalt de verzendkosten bij het terugsturen?
Wanneer je goederen retourneert, dan zijn de verzendkosten van het retourneren en het risico voor eigen rekening. Zodra wij de goederen ontvangen hebben, storten wij het aankoopbedrag minus eventuele verzendkosten binnen 5 werkdagen terug.

Hoe krijg ik het geld terug voor de geretourneerde artikelen?
Wij storten het geld binnen 7 werkdagen terug op de rekening waar ook mee betaald is.

Wat als de retourzending niet aan de retour eisen voldoet?
Alleen het bedrag van de artikelen die in orginele staat retour bij ons worden ontvangen, wordt op uw rekening overgemaakt.. U krijgt geen geld terug wanneer artikelen beschadigd of onvolledig worden teruggestuurd.

Selecteer een Afleverpunt

Winkelmand0
De winkelmand is leeg
Doorgaan met winkelen