Gratis verzending vanaf €100,- binnen Nederland Voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden* Veilig betalen

Verzendkosten & levering

Hieronder lees je alle benodigde informatie over de mogelijke verzendmogelijkheden. Heb je toch nog een vraag na het lezen van onderstaande informatie? Neem dan contact op via de mail en stuur je vraag naar [email protected] of bel naar 0548-785275.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Wij hanteren voor verzending binnen Nederland een vaste prijs van € 5,99 per bestelling. Wij rekenen geen verzendkosten bij een bestelling binnen Nederland vanaf € 100,- inclusief BTW.

België €8,99
Duitsland €12,50

Wat is de levertijd?

Het Wolhuis streeft ernaar om de bestelde goederen binnen 1 werkdagen te verzenden. Besteld voor 15.00 uur en mits op voorraad dan wordt het dezelfde dag verzonden. Feestdagen worden niet meegerekend in de levertijd. Mochten wij de bestelling niet binnen deze termijn kunnen leveren, dan nemen wij contact met u. Let op: in onze webshop zit niet bij alle producten een voorraad verwerkt en kun je oneindig bestellen. Wil je zeker weten of je product wat je besteld op voorraad is, bel of mail ons! We zullen wachten met het versturen tot alle bestelde bij ons binnen is. Het Wolhuis levert met GLS en DHL. 

Bij het plaatsen van een bestelling op zaterdag is een afwijkende levertijd van toepassing. Heb je op zaterdag besteld en is het product op voorraad, dan wordt je bestelling maandag verzonden* tenzij je zelf voor een andere leverdatum kiest. *mits alles op voorraad

Let op: Het is niet mogelijk om jouw bestelling te versturen naar een postbus.

Wat betekend in nabestelling?

Je wilt een product bestellen maar er staat ‘beschikbaar via nabestelling’. Wat betekent dit?
Leverbaar via nabestelling houdt in dat we het product op dit moment even niet op voorraad hebben. Geen nood, u kunt gewoon bestellen! Wij zorgen ervoor dat uw order gewoon binnen enkele dagen alsnog geleverd wordt. We verzenden de gehele bestelling in een keer!

Vaak is het betreffende product al wel besteld is bij onze leveranciers en hebben we het morgen of overmorgen in huis. Zodra het product dan binnen is maken wij uw bestelling compleet en verzenden we deze. Je hoeft hier niets voor te doen. Wilt u zeker weten hoe lang dit gaat duren? Neem dan contact op, vermeld in de e-mail om welk product of om welk bestelnummer het gaat.

Wat als een nabestelling erg lang gaat duren?
In uiterste gevallen kan er een langere levertijd dan enkele dagen gelden. Dit kan gebeuren als het product ook niet leverbaar is bij de producent of onze leverancier. We sturen u dan een e-mail of bellen u op om te melden dat het product even niet leverbaar is en geven u een indicatie hoe lang dit kan duren. Het is ook mogelijk dat we u een alternatief aanbieden. U bent dan vrij om te beslissen of u wacht, of de bestelling annuleert of een ander product uitkiest.

Wil je de bijbestelde producten eerder ontvangen?

Maak dan voor de ‘in nabestelling’ producten een aparte bestelling aan. Als de verwachte leverdatum van de pre-order door onvoorziene omstandigheden wordt uitgesteld, wordt de gehele bestelling op de nieuwe leverdatum verstuurd.

Foutieve levering?

Heeft u een verkeerde of foutieve levering ontvangen heeft, dan verzoeken wij u direct contact op te nemen met ons. Wij zullen de foutieve levering zo snel mogelijk corrigeren. Onze excuses voor de eventuele overlast.

Kan ik de bezorging vooraf of tussentijds wijzigen?

Voor de eerste bezorgpoging

In de track en trace code van de GLS staat de FlexDeliveryService, als je op deze linkt klikt, dan is het nog mogelijk om voor de eerste bezorgpoging een wijziging door te geven. Is jouw pakket inmiddels in bestelling gegaan dan is een wijziging pas mogelijk na een eerste bezorgpoging. Op deze manier kan je tijdig, eventueel online, uit meerdere bezorgopties kiezen om de zending in ontvangst te nemen. Bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS Parcel Shop laten doorsturen.

Ná de eerste bezorgpoging
Was je bij de eerste bezorgpoging niet thuis en was een burenlevering niet mogelijk? Dan kun je met het Niet Thuis Bericht dat is achtergelaten door de bezorger en/of per e-mail is verzonden, kiezen uit verschillende bezorgopties.

Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?

Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kun je via de GLS website of hun Customer Service kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS Parcel Shop.

Pakketten met een onjuist adres of pakketten wat meer als een week bij een GLS Parcel Shop liggen komen bij ons retour, samen met een rekening van het retour zenden.

De kosten om het pakket opnieuw te verzenden naar het juiste adres bedragen €5,99 + de retourkosten van het pakket. Wilt u de bestelling laten annuleren, dan is dat ook mogelijk. De kosten worden dan in mindering gebracht op het door u te ontvangen bedrag.

Bestelling afhalen in de winkel van Het Wolhuis

Bij het plaatsen van een online bestelling kun je bij de verzendmethode aangeven of je de bestelling wilt afhalen in de winkel. Daarvoor betaal je geen verzendkosten. Als de bestelling is voltooid, sturen wij een bevestigingsmail wanneer de bestelling klaar staat. In de meeste gevallen kun je de bestelling dezelfde werkdag al ophalen! De openingstijden en adresgegevens van ons onze winkel vind je onderaan de webshop.

Selecteer een Afleverpunt

Winkelmand0
De winkelmand is leeg
Doorgaan met winkelen